دوره آموزشی آشنایی با CRM
دوره آموزشی آشنایی با CRM
هدف برگزاری: شناخت فرآیند ارتباط با مشتری / آشنایی با اصول ارتباط با مشتری / نحوه برقراری ارتباط / راههای برقراری ارتباط / چگونه در ذهن مشتری بمانیم؟
ساختار دوره: فعاليت هاي درون کلاسي جهت ارتقای دانش و مهارت عملي شرکت کنندگان، همراه با ترکيبي از دانش و تجربه مدرس به صورت کار گروهي
زمان برگزاری: پنج شنبه 13 اسفند 94 ساعت 10 تا 14
محل برگزاری: خ بهشتی ابتدای صابونچی ک ادایی پ 3 واحد 6 (دفتر گروه غذایی)
سرفصل محتوا:
- CRM چیست؟
- موارد کاربردی CRM و مشتری مداری
- مفاهیم کلی مدیریت ارتباط با مشتری
- جمع آوری اطلاعات مشتریان
چگونگی حفظ ارتباط و تعامل با مشتری
معرفی برخی نرم افزارهای CRM
مدرس:
جناب آقای دکتر علیرضا علیمردانی مدرس رسمی و سرممیز توف اینترنشنال
مدرس همکار سازمان ملی استاندارد ایران
دارای بیش از سیزده سال سابقه فعالیت در حوزههای بازاریابی، فروش، مشاوره، ممیزی و تدریس دورههای مدیریت، فروش و کیفیت

مخاطبان: کلیه مديران و کارشناسان بخش فروش و بازاریابی و روابط عمومی و تبلیغات و بازرگانی شرکت ها و صاحبان کسب و کار و کارشناسانی که مستقیم یا غیرمستقیم با مشتری در ارتباطند.
نحوه ثبت نام: جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 02188747909 تماس بگیرید
و یا به IQnet.ir at gmail.com ایمیل بزنید.