دوره آموزشی آشنایی با CRM

 هدف برگزاری:  شناخت فرآیند ارتباط با مشتری / آشنایی با اصول ارتباط با مشتری /  نحوه برقراری ارتباط / راههای برقراری ارتباط / چگونه در ذهن مشتری بمانیم؟

ساختار دوره: فعاليت هاي درون کلاسي جهت ارتقای دانش و مهارت عملي شرکت کنندگان، همراه با ترکيبي از دانش و تجربه مدرس به صورت کار گروهي

زمان برگزاری: پنج شنبه 13 اسفند 94 ساعت 10 تا 14

محل برگزاری: خ بهشتی ابتدای صابونچی ک ادایی پ 3 واحد 6 (دفتر گروه غذایی)

سرفصل محتوا:
- CRM چیست؟
- موارد کاربردی CRM و مشتری مداری
- مفاهیم کلی مدیریت ارتباط با مشتری
- جمع آوری اطلاعات مشتریان
چگونگی حفظ ارتباط و تعامل با مشتری
معرفی برخی نرم افزارهای CRM

مدرس:
جناب آقای دکتر علیرضا علیمردانی مدرس رسمی و سرممیز توف اینترنشنال
مدرس همکار سازمان ملی استاندارد ایران 
دارای بیش از سیزده سال سابقه فعالیت در حوزه‌های بازاریابی، فروش، مشاوره، ممیزی و تدریس دوره‌های مدیریت، فروش و کیفیت

 
 - ارائه مدرک و گواهینامه:
- امکان صدور گواهینامه (Certificate) حضور بین المللی از TUV International ایتالیا با قابلیت رهگیری در RCBH با پرداخت هزینه جداگانه در محل (95000 و یا 130000 تومان)
  
پیش نیاز: -
 
مبلغ ثبت نام: 180000 تومان

 مخاطبان: کلیه مديران و کارشناسان بخش فروش و بازاریابی و روابط عمومی و تبلیغات و بازرگانی شرکت ها و صاحبان کسب و کار و کارشناسانی که مستقیم یا غیرمستقیم با مشتری در ارتباطند.

نحوه ثبت نام: جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 02188747909 تماس بگیرید 

و یا به IQnet.ir at gmail.com ایمیل بزنید.