جهت ثبت نام در دوره های غیرحضوری مدیریت ارتباط با مشتری CRM با مدرک بین المللی مشابه دوره های حضوری به فرم ثبت نام مراجعه نمایید.

- مخاطبان:

کلیه مديران و کارشناسان بخش فروش و بازاریابی و روابط عمومی و تبلیغات و بازرگانی شرکت ها و صاحبان کسب و کار و کارشناسانی که مستقیم یا غیرمستقیم با مشتری در ارتباطند

هدف دوره:
۱. شناخت فرآیند ارتباط با مشتری
۲. آشنایی با اصول ارتباط با مشتری
۳. نحوه برقراری ارتباط
۴. راههای برقراری ارتباط
۵. چگونه در ذهن مشتری بمانیم؟

سرفصل محتوا:
- CRM چیست؟
- موارد کاربردی CRM و مشتری مداری
- مفاهیم کلی مدیریت ارتباط با مشتری
- جمع آوری اطلاعات مشتریان
چگونگی حفظ ارتباط و تعامل با مشتری
معرفی برخی نرم افزارهای CRM