دوره های غیرحضوری مدیریت ارتباط با مشتری CRM با مدرک بین المللی
جهت ثبت نام در دوره های غیرحضوری مدیریت ارتباط با مشتری CRM با مدرک بین المللی مشابه دوره های حضوری به فرم ثبت نام مراجعه نمایید.
- مخاطبان:
کلیه مديران و کارشناسان بخش فروش و بازاریابی و روابط عمومی و تبلیغات و بازرگانی شرکت ها و صاحبان کسب و کار و کارشناسانی که مستقیم یا غیرمستقیم با مشتری در ارتباطند
هدف دوره:
۱. شناخت فرآیند ارتباط با مشتری
۲. آشنایی با اصول ارتباط با مشتری
۳. نحوه برقراری ارتباط
۴. راههای برقراری ارتباط
۵. چگونه در ذهن مشتری بمانیم؟
سرفصل محتوا:
- CRM چیست؟
- موارد کاربردی CRM و مشتری مداری
- مفاهیم کلی مدیریت ارتباط با مشتری
- جمع آوری اطلاعات مشتریان
چگونگی حفظ ارتباط و تعامل با مشتری
معرفی برخی نرم افزارهای CRM