مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM و وفادارسازی مشتری و یا برگزاری دوره آموزش مدیریت ارتباط با مشتری 

اين دوره در خصوص مفاهيم ارتباط با مشتري هست.
مفاهيمي كه به ما كمك ميكنه ارتباط بهتري با مشتري برقرار كنيم و وفاداري مشتري رو افزايش بديم.
مواردي كه كمك ميكنه به لحاظ دانشي و كاربردي اصول ارتباطي و يادگيري رو رعايت كنيم،
و بيشتر روي حفظ مشتري ها تمركز كنيم...
 

جهت دریافت مشاوره در خصوص ارتباط با مشتری و مدیریت روابط تجاری خود در جهت حفظ ارتباط پایدار با مشتریان و داشتن مشتریان وفادار (وفادارسازی مشتری) به منظور افزایش مشتری و افزایش فروش و بهبود ارتباط با مشتری با ما تماس بگیرید.

از طریق ارائه خدمات مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM و وفادارسازی مشتری و یا برگزاری دوره آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در کنار شما هستیم.

دوره های آموزشی  مدیریت ارتباط با مشتری CRM و وفادارسازی مشتری به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می گردد. این دوره ها می تواند در محل سازمان شما یا مجموعه IQnet باشد.

دوره های آموزشی Customer Relationship Management مدیریت ارتباط با مشتری CRM همراه با ارائه گواهینامه های معتبر بین المللی از TUV international ایتالیا می باشد.

در نگاه استراتژیک به مدیریت ارتباط با مشتری، CRM یک استراتژی محوری و کلیدی در کسب و کار است و قرار است مشتریان سودده را جذب کسب و کار کرده و آنها را برای ما حفظ کند.

 

در نگاه عملیاتی به مدیریت ارتباط با مشتری، هر فرایندی که به نوعی با مشتری مرتبط است، با استفاده از سیستمهای نرم افزاری، به ابزارهای اتوماتیک تجهیز میشود. بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان، از جمله این فرایندها هستند.

 

در نگاه تحلیلی به مدیریت ارتباط با مشتری، CRM ابزاری برای تحلیل هوشمندانه داده ها و اطلاعات مربوط به مشتری با هدفهای استراتژیک و یا عملیاتی است.

 

در نگاه تعاملی به مدیریت ارتباط با مشتری، CRM از تکنولوژی برای مدیریت مرزهای سازمان، چه در رابطه با مشتری وچه شرکای تجاری استفاده میشود و هر نوع داده و اطلاعاتی که از مرزهای سازمان عبور میکند توسط این سیستم مدیریت میشود. هدف این سیستم ایجاد ارزش برای مشتریان و همکاران سازمان است.